Kad paskolos šiais laikais populiarios, nepaneigsi. Ginčytis nėra ko. Tačiau lengva paskola – jau šis tas kito, nes ne kiekvienas pasiskolinimas yra lengvas, ne visada pinigus grąžinti paprasta. Tad ne be reikalo paskolas teikiančios įmonės pradėjo siūlyti patrauklų variantą – galimybę atidėti įmokas.
Lengva paskola – tai atsipūtimas nuo įmokų. Juk natūralu, kad finansų savaime nepadaugėja, o norint pradėti grąžinti paskolą tenka pasispausti, atsisakyti tam tikrų prekių, pasirinkti kokį pigesnį produktą vietoj įprastai įsigyjamo brangesnio.
Prieš skolinantis būtina gerai pagalvoti, nes tai sprendimas, kur verčiau nestokoti atsakingumo. Pasidomima ir pačiais pasiūlymais – vienas patrauklesnis, optimalus, o kitas nelabai ką gero žadantis. Atkreipti dėmesį verta į daugybę dalykų. Juk tam tikras įspūdis aplanko ir užsukus į interneto svetainę, kurioje informuojama ir reklamuojama. Kaip pateikiama informacija ir kaip pasitinkamas potencialus klientas? Ar visas meniu išdėstymas patogus? Ar frazės, kuriomis reklamuojama, yra mandagios? Kai kada svarbūs kriterijai praleidžiami kaip neįdomūs, bet iš tiesų paskola ne tas diskursas, kur gali būti nesvarbių dalykų.
O kad paskola neapsunktų, kad ji tikrai atitiktų lengvos paskolos statusą, kai kurie rinkos žaidėjai neriasi iš kailio. Įvairiausi skambūs skatinimai skirti pritraukti tuos žmones, kuriems stinga pinigų. Žinoma, ši tema susijusi ir su pačiu klausimu, KODĖL tų pinigų stinga. Ar priežastis yra mažas atlyginimas? O gal reikėtų pasidomėti, kaip geriau planuoti asmeninį biudžetą, kaip optimaliau tvarkyti finansus? Beje, paminėtas mažas atlyginimas greičiausiai neužtikrins galimybės gauti didesnę paskolą. Kitaip sakant, kuo daugiau uždirbama, tuo stambesnę sumą galima pasiskolinti.
O ką pasakytumėte apie tai, kad lengva paskola – nebūtinai pati mažiausia? Kita vertus, lengvumas dažniausiai suprantamas būtent kaip mažumas, ir tiesos šiame teiginyje yra. Nes mažesnę sumą lengviau grąžinti nei didesnę. O labiausiai vartotojams patinka mažos palūkanos. Tokios, kurios atrodytų protingos, nepriverstų atiduoti paskutinių marškinių.
Kad ir koks paskolos dydis bebūtų, visada žavi įmokų atidėjimo privilegija. Todėl nereikia giliai kapstytis norint suprasti, kodėl ši privilegija vis labiau reklamuojama. Taip, atidėjimas – malonus žodis, sukuriantis palankią atmosferą. Jis toks pat patrauklus ir realybėje. Tad kam ieškoti ko nors kito, jei būtent šis kriterijus toks svarbus? Sprendžiant iš reklamų tendencijų tampa visiškai aišku – šiuo kriterijumi ir vadovaujamasi, jis ir įteigiamas.