Kai automobilis sugenda, galima rinktis universalesnį servisą arba tokį, kuriame taisomos vienos markės mašinos. Autoservisai nėra retenybė, bet kai kada paslaugomis nusiviliama. Ir mąstoma, kuris variantas geresnis – universalu ar specializuota.
Skirtingi autoservisai – skirtingoms situacijoms
Specializuoti autoservisai turi privalumų. Meistrai žino, kokia yra konkrečių modelių specifika, ir gali pasiūlyti gerą taisymo variantą. Pagal „simptomus“ daugmaž supranta, kur reikia ieškoti problemos. Todėl servise, kuriame taisomos vienos markės mašinos, tikėtinas greitesnis remontas. Nereikia žaisti dėlionės ir galvoti, kada gi pagaliau pavyks padaryti taip, kad automobilis normaliai važiuotų. Kiekvienas modelis turi savų „ligų“, kurias specialistai ne tik įvardija, bet ir „išgydo“.
Kai kurie meistrai nekreipia dėmesio į markes, tačiau specializuojasi kokioje nors vienoje srityje. Pavyzdžiui, lygina kėbulus, dažo, padengia antikorozine danga. Kitur mechanikai gali iš pagrindų suremontuoti variklį. Kai kurie specialistai orientuojasi į turbinų remontą. Taip ir sukasi žmonės. O kiekvienam automobilio savininkui laikas nuo laiko prireikia vienos ar kitos paslaugos. Gal mašinoje tik nedidelė problema, gal ir rimtesnis gedimas. Svarbiausia – ne keiksnoti, o susisiekti su serviso specialistais. Kreipiantis į profesionalus bėdos tampa išsprendžiamos.
Kuo vadovaujamasi renkantis autoservisą?
Įdomu padiskutuoti, kuo vadovaujamasi renkantis autoservisą. Vieni kreipia dėmesį į kainą, kiti pagrindiniu kriterijumi laiko atstumą. Kai kurie labai atsakingai renkasi pagal mandagumą (ar personalas mandagus). Bet dažniausiai būna svarbus visas kriterijų sąrašas.
Svarbos nestokoja ir logika. Patys automobilių savininkai turėtų atlikti vadinamuosius namų darbus. Įsivaizduokite dvi skirtingas situacijas. Vienas žmogus paskambina meistrui ir teiraujasi, kada galėtų palikti mašiną. Meistras klausia, kokios problemos. Automobilio savininkas atsako „nežinau, atvažiuosiu, pažiūrėsi“ ir padeda ragelį. Meistras lieka nesupratęs ir gal netgi supykęs. Juk vairuotojas galėjo nurodyti, ar kas bilda, ar pan., taip mechanikas tikslingiau planuotų savo laiką. Kita situacija: automobilio savininkas kreipiasi į meistrą ir aiškina, kad kairėje pusėje kažkas bilda. Šitaip gerokai aiškiau.
Kitas su logika susijęs punktas – tematika. T. y. jei reikia perdažyti sparną, nesikreipsite į variklių specialistą.
Automobiliai gražūs, greiti, patogūs. Bet serviso prireikia kiekvienam. Svarbiausia, kad paslaugos būtų kokybiškos. Autoservisai stengiasi ir vairuotojų nepalieka „ant ledo“.